- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին։
- Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30: Երեխաներին ընդունում են բակում։
- Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում: Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում և փխրեցնում են հողը: Բակում հավաքում են թափթփված աղբը, հետևում են բույսերի աճին։
- 9:30-10:00—Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…: - 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Աշնանային լողափ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:00-16:00— Ազատ գործունեություն, մուլտֆիլմի դիտում-վերլուծում, տուն ճանապարհել:
- Տեխնոլոգիա… աշխատանք գունավոր թղթերով, պլաստիլինով, կավով, խմոր պատրաստում, հաց թխում, բանջարեղենային կերպարներ
- Այլընտրանքային նկարչություն… , ալրանկարչություն՝ ֆայլերով, խաղողանկարչություն
- Երգեր՝«Գունդ անեմ», «Ջաղացը մանի, մանի», «Եկեք ծեծենք սոխ ու սխտոր» , «Քուրիկ Զիզի», «Ջան , Ջան , Ջան Աշուն է»
- Հեքիաթ-ներկայացում.
- Աղայանական շարք՝ «Սագիկ», «Բազեն և ծիտը», «Կռունկներ»:
- Ճվիկներ`…«Հարի, հարի խնոցի», «Մատնախաղ», « Ճվիկ-ճվիկ»
- Ազգային խաղիկներ`… թաշկինակ, մուկն ու կատուն, զիլինա
- Բնագիտական գործունեություն… Սառը ջուրը կարող է եռալ, Անտեսանելի թանաք. Ձուն լողալ է սովորում
- Տեխնոլոգիա… աշխատանք գունավոր թղթերով, պլաստիլինով, կավով, խմոր պատրաստում, հաց թխում, բանջարեղենային կերպարներ
- Այլընտրանքային նկարչություն… , ալրանկարչություն՝ ֆայլերով, խաղողանկարչություն
- Երգեր՝«Գունդ անեմ», «Ջաղացը մանի, մանի», «Եկեք ծեծենք սոխ ու սխտոր» , «Քուրիկ Զիզի», «Ջան , Ջան , Ջան Աշուն է»
- Հեքիաթ-ներկայացում. Աթբեկ Խնկոյան՝ «Պապն ու շաղգամը»
- Աղայանական շարք՝ «Սագիկ», «Բազեն և ծիտը», «Կռունկներ»:
- Ճվիկներ`…«Հարի, հարի խնոցի», «Մատնախաղ», « Ճվիկ-ճվիկ»
- Ազգային խաղիկներ`… թաշկինակ, մուկն ու կատուն, զիլինա
- Բակային խաղեր`….գնդակախաղեր, ռեզին
- բահը, սերմը, փորում հողը, թաթիկներով լցնում սերմը և զգուշությամբ ծածկում հողով:
- Աշնանը հիմանականում ցորենացան ենք անում: Ցորենը ցանելուց հետո հետևում ենք աճի ընթացքին, ուսումնասիրում, չափում-համեմատում, հետևում նյութի վիճակի փոփոխությանը՝ ցորեն-ալյուր-խմոր-լավաշ: Ցորենը հավաքելուց հետո եթե հնարավորություն կա երկանքը խմբասենյակ տեղափոխելու, ապա հավաքած ցորենը վերածվում է ալյուրի, որն էլ իր հեթին՝ խմորի և լավաշի:
- Շատ սիրելի ծես
«Լավաշթխիկ», որի ժամանակ ամեն ինչ կապված է ցորենի, ալյուրի, լավաշի հետ՝ջրաղաց, երկանք, թոնրատուն, որոնց լրացնում և համ ու հոտ են տալիս հացթխիկի ծիսակն երգերը, պարերգերը և ազգային խաղիկները։ Բոլորն անմիջական մասնակիցն են դառնում այս ամենի, տեսնում
իսկական թոնրի լավաշն ինչպես են թխում, ինչ գործիքներով, ինչպես են խմոր հունցում, գրտնակում և թոնրից հանում կարմրաթուշ ու խրթխրթան լոշիկը: Թարմ լավաշի համն ու հոտը բոլորովին ուրիշ է, բա համտեսումը պանրով ու մեր աճեցրած կանաչիով… - «Աշնանային պարտեզ» -ի նախագծերից են նաև «Իմ թաղարը», «Կոմիտասյան օրեր»,«Խնկոյանական օրեր»,«Նոր սեբաստացիներ », «Խաղողածես», «Թթուդրիկ»… և, իհարկե, չենք մոռանում աշնանային լողափը, լողափնյա խաղերի իրական հրճվանքը:
- Սեմինար-պարապմունքներ
- 13:30-14:30—Սեմինար-պարապմունքներ: Երկուշաբթի և հինգշաբթի՝ մարզական- պարուսուցում:
- Ծնողական առցանց ակումբ. Յուրաքանչյուր ամսվա 3 շաբաթը
- Հոկտեմբերի 3֊7
- Երկուշաբթի 11:00-11:30 Երգուսուցում
- 11։30-12։00 Հեքիաթասաց մայրիկը՝ «Պապն ու շաղգամը»
- Երեքշաբթի 11:00-12:00 Այլընտրանքային նկարչություն
- Չորեքշաբթի 11:00-12:00 Հարթակում ծնողն է
- Հինգշաբթի 11:00-12:00 Հակաբացիլ Կոմիտաս
- 12:00-12:30 ինքնաշեն խաղալիք, պատրաստում ենք դոմինո
- Ուրբաթ 11:00- 12:00 Բակային խաղեր
- Հոկտեմբերի 10֊14
- Երկուշաբթի 11:00-12:00 Մարզական ստուգատես
- Երեքշաբթի 11:00-12:30 Սերմնահավաք
- Չորեքշաբթի 11:00-12։00 Խաղողահամտես՝ խաղողածեսին ընդառաջն սաներին կպատմենք խաղողի մասին, կուսումնասիրենք, կհամտեսենք և կգովենք մեր խաղողները, կերպարներ կպատրաստենք
- Հինգշաբթի 11:00-12։00 Խաղողածես
- Ուրբաթ 11:00- 12:00 զարգացնող խաղեր։
- Հոկտեմբերի 17֊21
- Երկուշաբթի 09:00-13:00 Ինքնուրույնություն
- Երեքշաբթի 11:00-12:00 Ալրանկարչություն
- Չորեքշաբթի 11:00-12:00 Կավագործություն՝ ծեփում ենք «Պապն ու շաղգամը» հեքիաթի կերպարներին
- Հինգշաբթի 11:00-12։00 պատրաստում ենք լոշիկներ
- Ուրբաթ 11:00-12։30 `«Բարի լո՜ւյս Ագարակ+լավաշթխիկ» ուսումնական նախագիծ
- Հոկտեմբերի 24֊28
- Երկուշաբթի 11:30-12:00 ինքնագլորների երթ
- Երեքշաբթի 11:00-11:30 երգուսուցում 11։30-12։00 փրփրանկարչություն
- Չորեքշաբթի 11:00-12:00 Կավով ծեփում ենք բանջարեղեն
- Հինգշաբթի 11:00-12։00 Ուսումնասիրում ենք բանջարեղենը
- Ուրբաթ 11:00- 12:00 պատրաստում ենք բանջարեղեններով աղցան